Selasa, 19 Disember 2017

mencintai mu


  1. ketika mana sanubari mula mengintai wajjah mu nun di atas sana dengan kemegahan dan keagugan;waktu itu kau buka ruang dan pintu hidayah buat ku;

  1. ketika waktu berlalu cinta mu telah bertahta di hati sanubari ku ; kau mula menguji ku dengan keiklasan cinta di tukar dengan segala yang tersayang dan di inggini nafsu dan kasih sayang;

  • ketika mana seluruh dunia dan isi nya berlari pergi satu persatu meninggalkan ku wajjah mu jelas kelihatan dan diri ku;cinta mu makin utuh bagaikan utuhnya nyawa dan jasat;waktu ini semua nya terbukti aku lah sang hamba mu dan aku lah wayang yang mu; 

  • kini terbukti lah kasih ku kasih abadi cinta ku cinta sejati kekal hingga syurga tertinggi; 

  • seandai nya kau laila aku lah majnun mu;
  • seandai nya kau dunia aku lah nafsu mu;
  • seandai nya kau tuhan aku lah hamba mu;

  •         nyawa ku pertaruhkan demi kasih ku pada mu;demi menatap wajjah mu setiap saat dan waktu ;







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ALLAH MAHA BERI PETUNJUK,.,. 2013

BERMULA pada pertengahan tahun 2013 , pada malam hari ,berbekalkan sebuah beg galas berisikan baju dan pakaian yang perlu , dan sebu...